HR - manager (specialist resurse umane)
EuroClean
№14807679, 14 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
10 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Cerințe:
- Minim 3 ani de experiență în domeniu
- Abilitaţi de comunicare şi de a lucra in echipă;
- Receptivitate, atitudine pozitivă, flexibilitate şi creativitate;
- Abilități de planificare, control și motivare.
- Empatie și răbdare
- Rezolvarea conflictelor
- Abilități de negociere
Condiții de muncă:
- Program de muncă 08:00 - 17:00;
- Salariu competetiv
- Pachet social complet;
- Angajare oficială într-un oficiu confortabil
Responsabilități:
- Organizarea și desfășurarea întregului proces de recrutare și selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea companiei, inclusiv și a funcțiilor strategice;
- Trierea CV-urilor, intervievarea și testarea candidaților, a comunica rezultatele candidaților, coordonând încadrarea și promovarea personalului;
- Asigurarea interpretarii corecte, aplicarea politicilor de personal și regulamentului companiei;
- Planificarea, coordonarea și orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora în organizație, urmărind la anumite perioade evoluția acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale și adaptabilitatea acestora la cerintele companiei;
- Emiterea Ofertelor de munca per fiecare pozitie;
- Emiterea tabelelor pontaj, verificarea orelor efectiv lucrate;
- Elaborarea programului de instruire conform solicitărilor șefilor de subdiviziuni și monitorizarea organizarii cursurilor de perfecționare interne și externe;
- Elaborarea si actualizarea fișelor de post pentru toate funcțiile existente și crearea pentru cele noi, de cate ori este necesar;
- A coordona activitatea de organizare la nivelul structurii organizatonale, modificand structura organizationala de cate ori este necesar;
- A remidia conflictele de muncă și plângerile angajatilor;
- A elabora proceduri de lucru în cadrul biroului, privind principalele activități de resurse umane (recrutare și selecție, planificarea resurselor umane, instruirea, administrarea si evidenta personal) și de a asigura respectarea acestora de către întreg personalul administrativ;
- A coopera cu ceilalti angajați, cu departamentele companiei;
- A elabora strategii de motivare a personalului;
- A executa calitativ și la termen sarcinile de serviciu, sarcini conform fișei postului sau sarcinile directorulului companiei;
Așteptăm CV-ul cu indicarea postului vacant la adresa elecronică office@euroclean.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.
- Minim 3 ani de experiență în domeniu
- Abilitaţi de comunicare şi de a lucra in echipă;
- Receptivitate, atitudine pozitivă, flexibilitate şi creativitate;
- Abilități de planificare, control și motivare.
- Empatie și răbdare
- Rezolvarea conflictelor
- Abilități de negociere
Condiții de muncă:
- Program de muncă 08:00 - 17:00;
- Salariu competetiv
- Pachet social complet;
- Angajare oficială într-un oficiu confortabil
Responsabilități:
- Organizarea și desfășurarea întregului proces de recrutare și selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea companiei, inclusiv și a funcțiilor strategice;
- Trierea CV-urilor, intervievarea și testarea candidaților, a comunica rezultatele candidaților, coordonând încadrarea și promovarea personalului;
- Asigurarea interpretarii corecte, aplicarea politicilor de personal și regulamentului companiei;
- Planificarea, coordonarea și orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora în organizație, urmărind la anumite perioade evoluția acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale și adaptabilitatea acestora la cerintele companiei;
- Emiterea Ofertelor de munca per fiecare pozitie;
- Emiterea tabelelor pontaj, verificarea orelor efectiv lucrate;
- Elaborarea programului de instruire conform solicitărilor șefilor de subdiviziuni și monitorizarea organizarii cursurilor de perfecționare interne și externe;
- Elaborarea si actualizarea fișelor de post pentru toate funcțiile existente și crearea pentru cele noi, de cate ori este necesar;
- A coordona activitatea de organizare la nivelul structurii organizatonale, modificand structura organizationala de cate ori este necesar;
- A remidia conflictele de muncă și plângerile angajatilor;
- A elabora proceduri de lucru în cadrul biroului, privind principalele activități de resurse umane (recrutare și selecție, planificarea resurselor umane, instruirea, administrarea si evidenta personal) și de a asigura respectarea acestora de către întreg personalul administrativ;
- A coopera cu ceilalti angajați, cu departamentele companiei;
- A elabora strategii de motivare a personalului;
- A executa calitativ și la termen sarcinile de serviciu, sarcini conform fișei postului sau sarcinile directorulului companiei;
Așteptăm CV-ul cu indicarea postului vacant la adresa elecronică office@euroclean.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено