Administrator recepție
MASHA PILATES STUDIO
№15007459, 3 января 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 7 000 До 15 000 MDL
График:
По сменному графику
Cerințe:
fluență în limbile română și rusă;
exprimare și vorbire corectă;
abilități de comunicare;
capacitatea de a lucra independent și a îndeplini mai multe sarcini în același timp;
abilități de adaptare rapidă la schimbare;
responsabilitate, punctualitate, disciplină, gîndire sistemică, capacitatea de învățare.
Atribuții și responsabilități:
asigurarea bunei desfășurări a activității studioului (deschiderea/închiderea studioului, supravegherea ordinii în timpul antrenamentelor pentru confortul clienților);
comunicarea pozitivă și eficientă cu clienții fideli și cei noi, atenționarea privind necesitatea prelungirii abonamentului, oferirea informației despre promoțiile și evenimentele organizate în cadrul studioului, vînzarea abonamentelor;
efectuarea de apeluri calde;
introducerea datelor în sistemul CRM;
participarea la organizarea și desfășurarea evenimentelor în cadrul studioului.
Oferim:
un salariu de 7000-15000 lei;
posibilitatea de a alege una din filialele în care există locuri vacante;
instruire inițială la locul de muncă pentru a cunoaște îndeaproape specificul activității;
oportunități de carieră (posibilitatea de a avansa în poziția de administrator superior, manager studio sau chiar director operațional al întregii rețele).
Program de lucru: 8:00-21:00 (2 zile lucrătoare și 2 zile de repaus).
La moment e nevoie de administratori în următoarele filiale din Chișinău:
sect. Centru, str. Serghei Lazo, 34;
sect. Botanica, bd. Decebal, 64/2.
Telefon: 79114119.
Completați chestionarul accesînd link-ul: https://forms.gle/rFVxtvMAVsxhBGuZA.
APLICĂ AICI
fluență în limbile română și rusă;
exprimare și vorbire corectă;
abilități de comunicare;
capacitatea de a lucra independent și a îndeplini mai multe sarcini în același timp;
abilități de adaptare rapidă la schimbare;
responsabilitate, punctualitate, disciplină, gîndire sistemică, capacitatea de învățare.
Atribuții și responsabilități:
asigurarea bunei desfășurări a activității studioului (deschiderea/închiderea studioului, supravegherea ordinii în timpul antrenamentelor pentru confortul clienților);
comunicarea pozitivă și eficientă cu clienții fideli și cei noi, atenționarea privind necesitatea prelungirii abonamentului, oferirea informației despre promoțiile și evenimentele organizate în cadrul studioului, vînzarea abonamentelor;
efectuarea de apeluri calde;
introducerea datelor în sistemul CRM;
participarea la organizarea și desfășurarea evenimentelor în cadrul studioului.
Oferim:
un salariu de 7000-15000 lei;
posibilitatea de a alege una din filialele în care există locuri vacante;
instruire inițială la locul de muncă pentru a cunoaște îndeaproape specificul activității;
oportunități de carieră (posibilitatea de a avansa în poziția de administrator superior, manager studio sau chiar director operațional al întregii rețele).
Program de lucru: 8:00-21:00 (2 zile lucrătoare și 2 zile de repaus).
La moment e nevoie de administratori în următoarele filiale din Chișinău:
sect. Centru, str. Serghei Lazo, 34;
sect. Botanica, bd. Decebal, 64/2.
Telefon: 79114119.
Completați chestionarul accesînd link-ul: https://forms.gle/rFVxtvMAVsxhBGuZA.
APLICĂ AICI
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено