Project manager
№11615764, 23 iunie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Fără program
Locul de muncă:
Remote
Suntem in căutarea unui project manager part-time care sa ne ajute cu gestionarea proiectului ushop.md, faster.md și posibil alte proiecte E-Commerce. Ești la început de carieră sau iți faci încă studiile și cauți o sursă de venit part-time care să-ți ofere o experiență, care te va ajuta să înveți să crești? Aplică!
Responsabilități
• Gestionarea comenzilor- recepționarea, confirmarea, înregistrarea, modificarea și verificare statutului
• Gestionarea produselor- adăugarea, redactarea informației, textelor și imaginilor pe site-urile proiectelor
• Comunicarea cu furnizorii- apeluri și mesaje din numele companiei către furnizori pentru a afla statutul comenzilor, plăților, facturilor și oferirea informațiilor necesare pentru a asigura decurgerea normală a activității
• Comunicarea cu clienții- consultarea, informarea despre statutul comenzilor, soluționarea problemelor apărute conform șabloanelor prestabilite (social media, telefon, e-mail)
• Deplasări ocazionale prin oraș-(rar) pentru a ridica sau livra facturi sau alte acte, pentru a ridica sau livra un produs (normal o facem prin intermediul companiilor de curierat) sau pentru a face poze cu produsele care urmează să fie livrate, pentru a ridica sau livra materiale de marketing sau încasare bani. Toate cheltuielile de transport vor fi compensate.
Cerințe și abilități necesare
• personalitate plăcută și amabilă cu abilități puternice de comunicare și o minte creativă capabilă de a sugera îmbunătățiri
• Fluență în limba română și rusă (engleza constituie un mare avantaj)
• Abilitatea de a vă gestiona propriul program și de a lucra bine sub supraveghere limitată
• Cunoștințe în Microsoft Excel, Word, redactare imagini, social media
• Calculator personal și conexiune la internet
• Experiență în copy-writing va fi un plus
• Capacitatea de research (companii, produse, trenduri) și a prezenta rezultate
• Abilități excelente de gestionare a timpului și capacitatea de a face mai multe sarcini și de a prioritiza munca
• Atenție la detalii și abilități de rezolvare a problemelor
• Familiarizarea cu diverse domenii și capacitatea de a-și extinde propriile cunoștințe în funcție de situație
Te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de email admin@ushop.md și pentru a vă asigura că ai citit anunțul de angajare răspunde la următoarele întrebări:
● Pe ce site ați văzut anunțul de angajare?
● Care sunt așteptările salariale?
Doar candidații selectați care au răspuns la întrebările a vor fi invitați la faza interviului online
Responsabilități
• Gestionarea comenzilor- recepționarea, confirmarea, înregistrarea, modificarea și verificare statutului
• Gestionarea produselor- adăugarea, redactarea informației, textelor și imaginilor pe site-urile proiectelor
• Comunicarea cu furnizorii- apeluri și mesaje din numele companiei către furnizori pentru a afla statutul comenzilor, plăților, facturilor și oferirea informațiilor necesare pentru a asigura decurgerea normală a activității
• Comunicarea cu clienții- consultarea, informarea despre statutul comenzilor, soluționarea problemelor apărute conform șabloanelor prestabilite (social media, telefon, e-mail)
• Deplasări ocazionale prin oraș-(rar) pentru a ridica sau livra facturi sau alte acte, pentru a ridica sau livra un produs (normal o facem prin intermediul companiilor de curierat) sau pentru a face poze cu produsele care urmează să fie livrate, pentru a ridica sau livra materiale de marketing sau încasare bani. Toate cheltuielile de transport vor fi compensate.
Cerințe și abilități necesare
• personalitate plăcută și amabilă cu abilități puternice de comunicare și o minte creativă capabilă de a sugera îmbunătățiri
• Fluență în limba română și rusă (engleza constituie un mare avantaj)
• Abilitatea de a vă gestiona propriul program și de a lucra bine sub supraveghere limitată
• Cunoștințe în Microsoft Excel, Word, redactare imagini, social media
• Calculator personal și conexiune la internet
• Experiență în copy-writing va fi un plus
• Capacitatea de research (companii, produse, trenduri) și a prezenta rezultate
• Abilități excelente de gestionare a timpului și capacitatea de a face mai multe sarcini și de a prioritiza munca
• Atenție la detalii și abilități de rezolvare a problemelor
• Familiarizarea cu diverse domenii și capacitatea de a-și extinde propriile cunoștințe în funcție de situație
Te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de email admin@ushop.md și pentru a vă asigura că ai citit anunțul de angajare răspunde la următoarele întrebări:
● Pe ce site ați văzut anunțul de angajare?
● Care sunt așteptările salariale?
Doar candidații selectați care au răspuns la întrebările a vor fi invitați la faza interviului online
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut