Operator ghișeu (sectorul Rîșcani, Centru, Botanica)
Eximbank
№14974014, 25 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Beneficiile oferite de către bancă:
Salariu competitiv şi tichete de masă;
Bonus trimestrial în dependenţă de rezultatele obţinute;
Formări şi teambuilding-uri;
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
Diversitate în activităţi, posibilitatea obtinerii unei experiente internaţionale;
Oportunităţi de dezvoltare profesională şi perspective de creştere în carieră.
Responsabilitățile:
Gestionarea conturilor bancare;
Efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar;
Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
Deservirea conturilor de depozit;
Verificarea rapoartelor privind tranzacţiile zilnice efectuate.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare sau medii de specialitate cu profil economic/financiar;
Experienţă în relaţia cu clienţii sau într-o funcţie analogică va constitui un avantaj;
Cunoştinţe de utilizator în aplicaţiile MS Office (Word, Excel, Power Point);
Vorbirea fluentă a limbii: române și ruse, engleza (constituie avantaj);
Abilităţi de comunicare, orientare spre client şi rezultat;
Atenţie la detalii, echilibru emoţional şi rezistenţă la sarcini repetitive.
Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul, însoțit de o scrisoare de intenție, cu indicarea postului la adresa noastră de e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. E-mail:
recrutare@eximbank.com
Salariu competitiv şi tichete de masă;
Bonus trimestrial în dependenţă de rezultatele obţinute;
Formări şi teambuilding-uri;
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
Diversitate în activităţi, posibilitatea obtinerii unei experiente internaţionale;
Oportunităţi de dezvoltare profesională şi perspective de creştere în carieră.
Responsabilitățile:
Gestionarea conturilor bancare;
Efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar;
Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
Deservirea conturilor de depozit;
Verificarea rapoartelor privind tranzacţiile zilnice efectuate.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare sau medii de specialitate cu profil economic/financiar;
Experienţă în relaţia cu clienţii sau într-o funcţie analogică va constitui un avantaj;
Cunoştinţe de utilizator în aplicaţiile MS Office (Word, Excel, Power Point);
Vorbirea fluentă a limbii: române și ruse, engleza (constituie avantaj);
Abilităţi de comunicare, orientare spre client şi rezultat;
Atenţie la detalii, echilibru emoţional şi rezistenţă la sarcini repetitive.
Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul, însoțit de o scrisoare de intenție, cu indicarea postului la adresa noastră de e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. E-mail:
recrutare@eximbank.com
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut