Office Manager
Rulment.md
№14981106, 24 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Echipa noastră este în căutarea unui office manager responsabil cu experiență care va asigura funcționarea eficientă a biroului și va realiza evidența contabilă în cadrul companiei. Dacă ești o persoană perseverentă și organizată cu competențe în domeniul contabilității te invităm să aplici pentru această poziție.
Cerințe:
experiența anterioară într-o funcție administrativă sau într-o poziție similară (reprezintă un avantaj);
experiența anterioară în domeniul contabilității (ar fi binevenită);
cunoștințe elementare de utilizare a echipamentelor de birou și de operare a pachetului MS Office;
competențe organizaționale, capacitatea de a executa simultan mai multe sarcini;
abilități de comunicare și relaționare;
atenție la detalii.
Responsabilități:
asigurarea funcționării eficiente a biroului;
organizarea locurilor de muncă și gestionarea documentelor de birou;
procesarea mesajelor electronice și a apelurilor telefonice de intrare;
operarea echipamentelor de birou și gestionarea achizițiilor;
oferirea de asistență angajaților departamentului resurse umane pe probleme administrative.
Oferim:
șansa de a face parte dintr-o echipă tînără și unită;
program de lucru mult mai confortabil decît la alte companii (de la 9:00 pînă la 17:00);
un loc de muncă bine organizat;
oportunități de carieră.
Dacă ești pregătit să faci față provocării și să fii parte a echipei noastre de succes expediază CV-ul însoțit de o scrisoare de motivare la adresa electronică: develop@rulment.md. E-mail: develop@rulment.md
Cerințe:
experiența anterioară într-o funcție administrativă sau într-o poziție similară (reprezintă un avantaj);
experiența anterioară în domeniul contabilității (ar fi binevenită);
cunoștințe elementare de utilizare a echipamentelor de birou și de operare a pachetului MS Office;
competențe organizaționale, capacitatea de a executa simultan mai multe sarcini;
abilități de comunicare și relaționare;
atenție la detalii.
Responsabilități:
asigurarea funcționării eficiente a biroului;
organizarea locurilor de muncă și gestionarea documentelor de birou;
procesarea mesajelor electronice și a apelurilor telefonice de intrare;
operarea echipamentelor de birou și gestionarea achizițiilor;
oferirea de asistență angajaților departamentului resurse umane pe probleme administrative.
Oferim:
șansa de a face parte dintr-o echipă tînără și unită;
program de lucru mult mai confortabil decît la alte companii (de la 9:00 pînă la 17:00);
un loc de muncă bine organizat;
oportunități de carieră.
Dacă ești pregătit să faci față provocării și să fii parte a echipei noastre de succes expediază CV-ul însoțit de o scrisoare de motivare la adresa electronică: develop@rulment.md. E-mail: develop@rulment.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut