Manager de vânzări (managerul de proiect pentru sistemele de plată și programele de loialitate)
Paynet Services
№14982008, 24 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Dispuși să angajăm refugiați
DESPRE COMPANIE:
Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.
Responsabilități:
Căutarea și atragerea de noi parteneri pentru participarea la programele de loialitate;
Monitorizarea și dezvoltarea designului, implementarea și implementarea programelor de loialitate;
Implementarea sistemului de gestionare a proiectelor și dezvoltarea tehnică continuă;
Colaborarea cu managerul de marketing pentru crearea campaniilor care stimulează participarea clienților noi și existenți la program;
Identificarea și dezvoltarea nevoilor analitice și a rapoartelor pentru determinarea indicatorilor cheie de succes și a datelor despre performanța programului, precum și transformarea acestor date în idei și îmbunătățiri în programul de loialitate;
Realizarea cercetărilor de marketing utilizând cele mai bune practici;
Identificarea indicatorilor cheie de succes și performanță a programului;
Colaborarea strânsă cu clienții pentru implementarea cerințelor lor în regulile programului de loialitate;
Documentarea colaborării cu partenerii programelor de loialitate;
Identificarea și implementarea direcțiilor prioritare de colaborare cu partenerii cheie;
Interacțiunea cu partenerii programelor de loialitate pentru optimizarea parteneriatului existent și soluționarea problemelor de colaborare;
Analizarea rezultatelor campaniilor de loialitate în cadrul implementării proiectelor inovatoare.
Cerințe pentru candidat:
Studii superioare finalizate în domeniul marketingului, afacerilor, comunicării sau domeniu similar;
Experiență în domeniul marketingului, comerțului cu amănuntul sau domeniul similar (experiență în lucrul cu programe de loialitate);
Înțelegerea principiilor de funcționare a programelor de loialitate pentru produsele pe bază de carduri;
Abilități de negociere cu partenerii;
Utilizator avansat al MS Office (Excel, PowerPoint).
Oferim:
Participarea la proiecte interesante și de amploare;
Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
Cursuri gratuite de limba engleză;
Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.
Pentru a aplica pentru acest loc de muncă, candidații sunt rugați să trimită CV-ul lor și o scrisoare de intenție la adresa hr.office@paynet.md cu mențiunea "Managerul de proiect pentru sistemele de plată și programele de loialitate" în linia de subiect.
Vom analiza toate candidaturile și vom contacta doar persoanele selectate pentru interviu. E-mail:
hr.office@paynet.md
Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.
Responsabilități:
Căutarea și atragerea de noi parteneri pentru participarea la programele de loialitate;
Monitorizarea și dezvoltarea designului, implementarea și implementarea programelor de loialitate;
Implementarea sistemului de gestionare a proiectelor și dezvoltarea tehnică continuă;
Colaborarea cu managerul de marketing pentru crearea campaniilor care stimulează participarea clienților noi și existenți la program;
Identificarea și dezvoltarea nevoilor analitice și a rapoartelor pentru determinarea indicatorilor cheie de succes și a datelor despre performanța programului, precum și transformarea acestor date în idei și îmbunătățiri în programul de loialitate;
Realizarea cercetărilor de marketing utilizând cele mai bune practici;
Identificarea indicatorilor cheie de succes și performanță a programului;
Colaborarea strânsă cu clienții pentru implementarea cerințelor lor în regulile programului de loialitate;
Documentarea colaborării cu partenerii programelor de loialitate;
Identificarea și implementarea direcțiilor prioritare de colaborare cu partenerii cheie;
Interacțiunea cu partenerii programelor de loialitate pentru optimizarea parteneriatului existent și soluționarea problemelor de colaborare;
Analizarea rezultatelor campaniilor de loialitate în cadrul implementării proiectelor inovatoare.
Cerințe pentru candidat:
Studii superioare finalizate în domeniul marketingului, afacerilor, comunicării sau domeniu similar;
Experiență în domeniul marketingului, comerțului cu amănuntul sau domeniul similar (experiență în lucrul cu programe de loialitate);
Înțelegerea principiilor de funcționare a programelor de loialitate pentru produsele pe bază de carduri;
Abilități de negociere cu partenerii;
Utilizator avansat al MS Office (Excel, PowerPoint).
Oferim:
Participarea la proiecte interesante și de amploare;
Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
Cursuri gratuite de limba engleză;
Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.
Pentru a aplica pentru acest loc de muncă, candidații sunt rugați să trimită CV-ul lor și o scrisoare de intenție la adresa hr.office@paynet.md cu mențiunea "Managerul de proiect pentru sistemele de plată și programele de loialitate" în linia de subiect.
Vom analiza toate candidaturile și vom contacta doar persoanele selectate pentru interviu. E-mail:
hr.office@paynet.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut